tirsdag 12. juni 2012


DAGENS OUTFIT







T-skjorta (som nå bare kan brukes som pysj fordi den er for trang) er fra H&M. Antakelig sydd av et fingernemt lite barn i Bangladesh. Bleiebuksa er fra fødehotellet på Ullevål Sykehus. Magen er fra Maarud og Candy King. Den brune stripa som kan skimtes over trusekanten har jeg laget selv med selvbruningskrem. (Det er skikkelig dritfint å ha en brun stripe fra tissen og langt over navlen)


Aviser og magasiner trykker stadig bilder av celebriteter, som få dager etter fødselen sprader (tilsynelatende uanstrengt) rundt med høye heler og trang kjole. Det gikk et gisp over kloden da Posh Spice viste seg etter å ha fått Harper: "HVORDAN klarte hun å bli tynn, kort tid etter fødselen??????" Etter å ha vært igjennom dette selv lurer jeg ikke så mye på akkurat dét. (Hun hadde antakelig ikke et svangerskap hvor hun gikk rundt med ostepopbart) Jeg lurer på hvordan man får plass til en sånn truse, under en så trang kjole. Og hvordan hun i det hele tatt orket å gå ut. Posh Spice svettet sikkert like mye som andre damer i barsel, hadde sikker like vond melkespreng. En spjæra mus og et bekken man ikke hadde fått vrakpant på engang. To størrelser større i sko pga. vann i beina, solbriller for å skjule froskeøynene etter barseltårene, kan ikke fikle med håret for da faller det av, og ikke le for da tisser man på seg (Godt man har Louis Vuitton bleia). Respect Posh Spice! For at du i det hele tatt viste deg offentlig. Jeg vet hvordan du egentlig hadde det.

6 kommentarer:

  1. Fantastisk Gunhild!!!! Du er så BRA!!!!!

    SvarSlett
  2. Utrolig morsomt ! Håper poden snart blir stor og gir mammaen mange kyss og presanger :-)

    SvarSlett
  3. Props!
    Jeg ble spurt om jeg var gravid av en dame på Bondens Marked 5 måneder ETTER fødselen.
    Hun bare: Unnskyld, du kan ikke spise den osten når du er gravid: Den er upasturisert.
    Jeg bare: Hva er oddsen for at jeg er gravid når jeg går og bærer på en liten baby?! €€&&&$$###???!!
    (Det jeg egentlig svarte var blidt og hyggelig: Neida, jeg er ikke gravid, jeg har vel bare spist litt mye, haha. Så gikk jeg hjem og hadde angst resten av dagen.
    Takk for at du viser virkeligheten for vanlige jenter!

    SvarSlett
  4. ÅNEI! Da hadde jeg kanskje måtte gråte en liten skvett. Hilsen Gunhild m ostepopbart:)

    SvarSlett